4.4.12

Outfit/ Dab day & Pretty dress


Dress - Alaniz
Shoes - Shoes & Piel

Wow! Que dia mas malo!
Hoy no fui a la universidad por que en la mañana me sentia pésimo, muy mal. No dormi toda la noche por que me dolia la garganta y mi brazo, despues me empezo a doler el estomago... todo mal!
El dia esta pésimo, esta nublado y corre un viento helado, mejor que darse en casa. 
Mi hermano esta en el hospital por una operacion adonde todo salio muy bien, iré  a ver en la noche, no mucho tiempo porque con mi resfriado lo puedo contagiar.
Hablando de este outfit es del dia domingo. Amo este vestido. No me lo ponia hace mucho tiempo porque se lo preste a una prima y se demoro en devolverlo, estan simple de combinar... lo amo!

Translated: Wow! That day more wrong!
Today I went to university in the morning that I felt bad, very bad. Did not sleep all night because I had a sore throat and my arm, then I started to hurt my stomach ... all wrong!
The day is bad, is cloudy and runs an icy wind, rather than be at home.
My brother is in the hospital for an operation where it all went very well, I will see at night, not long because I can spread my cold so.
Speaking of this outfit is the day Sunday. I love this dress. I put it long ago because they lend it to a cousin and was delayed in returning, are simple to combine ... I love it!




6 comentarios:

  1. In love with this dress :)
    Great colour !


    -Sydney xo

    ResponderEliminar
  2. I hope your brother is okay!
    Lovely dress :)
    www.emmerliejay.co.uk
    x

    ResponderEliminar
  3. Cute dress!

    www.constance-victoria.blogspot.co.uk

    x

    ResponderEliminar
  4. Lovely dress!

    GTBB,
    http://badjoan.blogspot.com
    http://cookingjoan.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. very cute look! this gem green colour suits u so well!

    ResponderEliminar