13.1.12

Outfit/ Orange & Blue




Tee - Opposite
Jeans - Alaniz
Mocasines - Vans

Hasta que es viernes! por fin! Y mañana me voy de Santiago y me iré a la playa, al Litoral Central. Me encanta. Ahora, despues de ordenar toda la ropa, ya que me voy por dos semanas, me aburri, me quede dormida del aburrimiento. Pero mañana me voy con todas las ganas de divertirme y desconectarme del mundo virtual. No vemos  en dos semenas mas, con nuevos outfit, lugares, playa, sol, arena... 
Hablando del outfit... la polera naranja que les hablaba. Tenia que comprarla por que no tenia poleras de este color. Amo esas zapatillas!

Translated: So it's Friday! at last! And tomorrow I leave Santiago and I go to the beach, the Central Coast. I love it. Now, after ordering all clothing, and I'm going for two weeks, I was bored, I fall asleep from boredom. But tomorrow I'm going with all the fun and want to disconnect the virtual world. No sperm seen in two more, with new outfit, places, beach, sun, sand ...
Speaking about the outfit ... the orange shirt who spoke to them. I had to buy T-shirts that did not have this color. I love those shoes!





No hay comentarios:

Publicar un comentario