11.1.12

Outfit/ Just Blue



Jeans - Alaniz
Shirt - Opposite
Mocasines - Vans

Aqui una demostracion de lo que me compre! esto jeans son tan comodos por son a la cintura y son del color que anda buscando! Esta blusa me la compre en un 2x1, tengo una naranja. 
Creo que el domingo o lunes me voy, por fin, a la playa. Y como vanaciones, me desconectare de todo! pero volvere con look veraniegos, en la playa, de atardecer, noche de juegos, mañanas que son tardes... Playa por por ti! 

Translated: Here is a demonstration of what I buy! This jeans are so comfortable and are at the waist and are the color you're looking for! I bought this shirt in a 2x1, I have an orange.
I think the Sunday or Monday I will, finally, to the beach. And as jitter, desconectare me all! but look back with summer on the beach, sunset, night games, mornings are evenings ... Beach for you!




No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada