31.1.12

My Room











Hoy me levante temprano, tipo 8:30 am, para estar en vacaciones creo que fue muy temprano. 
Me puse a ordenar mi dormitorio y le saque fotos alos lugares que tiene algo diferente, especial. Como tengo muchos zapatos no los queria tener escondidos en el armario asi que forman parte de la decoracion de mi habitacion, y me encanta como quedo, y mi pequeña colecion de antifaces, collares, pequeñas hadas y un mural hecho por mi, algo sicodelico.

Translated: Today I woke up early, type 8:30 am, to be on vacation I think it was too early.
I started to tidy my bedroom and take pictures alos places has something different, special. Since I have many shoes did not want to have hidden in the closet so that form part of the decoration of my room, and I love the stay, and my little collections of masks, necklaces, small fairies and a mural done for me, something psychedelic.



1 comentario:

  1. Great room decoration :-)
    I like your blog!

    xx

    ResponderEliminar