23.12.11

Outfit/ Leaves in my Head





Sueter - De mi Abuela
Tee - Boulebard
Jeans - Opposite
Alpargatas

Y ya llegé de mis mini vacaciones, una ida y vuelta  a la playa. Y aqui uno de mis outfit. Los dias estuvieron lindos pero corria mucho viento. Lo mejor fue cuando fuimos a ver el atardecer, corria un viento helado y fuerte, mucho frio, comiendo helado, y un lindo atardecer, que mas pedir.
Tengo muchos amigos que trabajan en el comercio, y me han dicho que en enero se vienen las liquidaciones, y estoy haciendo una lista de las cositas que me faltan, Nunca es tarde para darse un gusto.
Ahora me ire al comprarme un MP3!no aguanto mas ir en el bus sin escuchar musica. 

Translated: And it came from my mini vacation, a round trip to the beach. And here one of my outfit. The days were beautiful but windy ran. The best part was when we went to watch the sunset, ran a strong cold wind, very cold, eating ice cream, and a beautiful sunset, what more to ask.
I have many friends who work in trade, and I was told in January that the liquidations are, and I'm making a list of the little things that I lack, never too late to treat yourself.
Now I'll go to buy an MP3! Not stand more on the bus go without listening to music.

No hay comentarios:

Publicar un comentario