13.12.11

Outfit/ Birds in my Mind





Tee of jeans - Patronato
Skirt - Fes

Hoy ando con muchas ganas de bailar, ahora mismo tengo la musica a todo volumen en mis gigantes audifonos! escuchando las canciones LMFAO. sus canciones me gustan, me levantan el animo y ahora que tengo tan energia acumulada es perfecto para la ocacion!
Este outfit lo hice en 2 segundos, fue tan rapido y quedo muy bien! amo esa falda... pequeños pajaros en mi mente... 
El jueves es mi ultimo examen despues de eso tan solo queda matricularme y disfrutar de mis vaciones! era lo que necesitaba!

Today I'm eager to dance, now I have the music blaring in my headphones giants! listening to the songs LMFAO. I like her songs, I lift your mood and energy now that I have accumulated so perfect for the occasion!
This outfit did it in 2 seconds, it was so fast and looks great! I love that skirt ... small birds in my mind ...
Thursday is my last exam after that is just enroll and enjoy my observations! was what I needed!

1 comentario:

  1. pretty skirt ! music in video : WET FINGERS TURN ME ON : )

    ResponderEliminar