18.11.11

Outfit/ Texture




Dress - Rainsforest
Collares - Do it

Me encanta este vestido y es el que use para la celebracion de mi cumpleaño, es talla XL pero unas vueltas por aqui y por alla queda unico! unos acesorios y zapatos con tachas queda muy bien! me gusta mucho este outfit!
Ahora me aburro en casa tenia tantas ganas de salir a "vitriniar" (ir al mall o por alli) pero me quedo en casa ya que mi pies no da mas del dolor en un rato mas voy al medico para ver que me dice, es pero que no sea grave!
Queda tan poco para finalizar mi primer año en la univercidad que tan solo pensarlo me estreso millones de trabajos por hacer! hasta en física tengo que hacer maquetas! no creen que es mucho?
A dormir un rato y seguir trabajando!

Translated: I love this dress and is the one used for the celebration of my birthday, is a size XL but around here and there is only one! about accessories and shoes studded looks good! I really like this outfit!
Now I'm bored at home I really wanted to go out and "vitriniar" (go to the mall or there) but I stay at home because my feet do not give more than a little pain but I am going to the doctor to see what he says, is but that is not serious!
It is so close to finishing my first year in the univercidad that I get stressed just thinking about millions of jobs to do! to physics demos I have to do! not believe that a lot?
To get some sleep and keep working!

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada