26.11.11

Outfit/ Boy love Me





Polera - Boulebard
Pañuelo - Feria de la playa
Jeans - Barbados
Alpargatas

Amo esta polera pero simpre la uso con algun pañuelo por que es muy descotada y lo que tiene escrito me encanta, además estos son mis nuevos jeans. Amo los jeans :)
No he subido outfit por que no me he sacado fotos por floja.
Mañana ire a una parcela con piscina y sacare varias fotos del lugar y mi outfit para mostrarselos y subir foto a mi blog de foto.

Gracias por los comentarios y sus visitas 
Nos vemos!

Translated: I love this shirt but simpre use it with some tissue is very low-cut that you have written and I love it, well these are my new jeans. I love the jeans:)
I have not uploaded outfit that I have not taken photos of slack.
Tomorrow I will go to a plot with pool and take several photos of the place and my outfit to show and my blog picture upload photo.

Thanks for the comments and views
See you!

5 comentarios:

  1. great scarf, so colourful <3

    xoxo Daisy

    TheMandarineGirl.com

    ResponderEliminar
  2. Those shoes are so great!

    x. jill
    those ghosts

    ResponderEliminar
  3. You look lovely! Such a fresh outfit!

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    ResponderEliminar
  4. " Girls love me <3 " lol
    adore your jeans !!!

    ResponderEliminar