12.10.11

Blog I follow



A Sietske L. la sigo por su look simple, muy simple sin muchas cosas hace un look sorprendente. A veces minimalista a veces no, siganla...  Sus links:
A Sietske L. I still look for its simple, very simple without many things makes a striking look. Sometimes minimalist sometimes not, follow him ... Their links:





Ella, Victoria Törnegren, me encantan! sus look son fabulosos, minimalista, no mucho color pero cuando los usas los resalta con algo neutro, blanco o negro, visito su blog todos los dias. Sus link:
She is Törnegren Victoria, I love them! their looks are great, minimalist, not much color but when you use the highlighted with a neutral, white or black, I visit your blog every day. Their link:





Ella es Ashleigh F. su look es muy britanico, vintage, único. Me gusta muchos de sus look, me gusta como combina los colores. Usa mucho vestidos y faldas y eso me da mucha ideas para usar las mias. Sus links:

She is Ashleigh F. her look is very British, vintage, unique. I like many of his look, I like combining colors. Use plenty of dresses and skirts and that gives me lots of ideas for using mine. Their links:





Demasiado tierna! asi califico sus look. Johanne D. la tengo como amiga en facebook! asi de amables es sus looks son, como decia, tiernos, y por eso me gustan, los colores algunos look muy divertidos (no encontre una polera muy bella que tenia, decia "love" y frente al espejo decia "hate")

Too sweet! so qualify his look. Johanne D. I have it as a friend on facebook! so is its looks kind of are, as I said, tender, and so I like the colors some very funny look (I did not find a beautiful shirt I had, said "love" in the mirror and said "hate")


No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada